Service og vedligeholdelse

Nøglen til det bedst mulige indeklima er at sørge for regelmæssig service af dine løsninger for naturlig ventilation, hybrid ventilation eller brandventilation. Afhængig af landet vil det enten være vores lokale team eller en certificeret partner der tilbyder service og vedligeholdelse. Kontakt os, og få flere oplysninger om dine muligheder for service og vedligeholdelse.

Kontakt os

Tilgængelige standard servicemuligheder

• Service og vedligeholdelse af systemer og software • Test af produktets funktioner • Fjernservice, fejlfinding, backup og gendannelse • Vedvarende overvågning, justeringer, hændelseslog og rapporter • Support til indeklima med forslag til optimering

Elektronikingeniør på arbejdet

Andre servicemuligheder

• Uddannelse af teknisk personale og driftsansvarlige • Uddannelse i software og naturlig ventilation fra WindowMaster • Systemopgraderinger med nye systemfunktioner • Interface eller integrering med andre bygningssystemer

Jansson Service Team

Service af brandventilation

I mange lande er en regelmæssig inspektion af brandventilationssystemer et lovkrav. Derfor tilbyder WindowMaster årlige vedligeholdelsesaftaler til både din egen og andre typer brandventilationssystemer. Vedligeholdelse af brandventilationssystemer omfatter kontrol af vinduer, vinduesåbninger og nødstrømsforsyning samt kontrol af, at udløsnings- og styrefunktionerne fungerer, som de skal.

Smoke panel service training
Motorer på nært hold

Hvornår kan jeg modtage support?

Alle vores serviceaftaler omfatter en service-hotline, der er åben i åbningstiden.

Vi kan normalvis besvare din forespørgsel inden for 2 timer, og i mange tilfælde kan vi sende en tekniker til stedet inden for 48 timer.

Åbningstider og kontakt for service

Åbningstider

Mandag-Torsdag
8:00-16:00
Fredag
8:00-15:30

Kontaktoplysninger

Telefon
+45 4567 0432, døgnvagt
Fax
+45 4567 0390
E-mail
service.dk@windowmaster.com

Kontakt

Kom i kontakt